Pentru a se asigura ca niciun britanic nu va ramane insensibil la farmecul bauturii care nu doar il dinamizeaza pe consumator, ci ii si creste pofta de sex, producatorii "Amore del Caffe" au apelat la serviciile unor modele sexy, pe care le-au pus sa stea in vitrina unui magazin londonez.
Cum se vinde mai bine un produs recent intrat pe piata? Mizand pe fete frumoase si care nu ezita sa isi arate nurii, pare sa fie concluzia reprezentantilor la Londra ai companiei De’Longhi, producatoarea „Amore del Caffe”, prima cafea afrodiziaca din lume. Pentru a-si promova cat mai bine produsul, care are in compozitie boabe de cafea cultivate in India si esenta de ulei de stridii, acestia au apelat la serviciile catorva modele sexy, imbracate doar in lenjerie intima, pe care le?au invitat sa stea in vitrina unui magazin londonez si sa ii imbie pe trecatori cu cafea. Cum si la Londra e criza, doar prima cescuta a fost gratis, pentru urmatoarele cei interesati fiind siliti sa scoata bani din buzunar. Intrucat cafeaua De’Longhi are darul nu doar de a-l trezi pe utilizator, ci si de a-i spori pofta de sex, aceasta are si un pret pe masura, respectiv 48 de euro suta de grame.